Voice of Norway - din egen guide, når du vil!

Publisert: 23. Sep 2022
Sist endret: 1. Jan 2024

Voice of Norway - din egen reiseguide når du vil

Logo Voice of Norway

Gjør som Tonje og Uyi - ta dere en guidet tur på Romsdalsmuseet med Voice Of Norway som audioguide! Anbefales både for barn og voksne.

Filmen er laget av Andreas Winterstø Ljøkjel.

Du får lære om mange av husa våre og kan gå rundt akkurat når du vil. Se også fine inntrykk nedenfor fra To Sprelske som besøkte oss tidligere i år.

Vi tilbyr for øyeblikket informasjon på norsk, engelsk og tysk. Appen kan enkelt lastes ned via App Store eller Google Play, eller du kan skanne QR-koden: QR-kode til appen Voice of Norway

Du kan også delta i BOKSTAVREBUS med mobilen! Finn 7 bokstaver på uteområdet og send inn løsningsordet. Fine premier!

Om sommeren har vi levende museum og tilbyr omvisning inne i husa med våre flinke guider. Det samme på dager med cruisebåtbesøk, se egen side. Den personlige omvisninga er å anbefale, men hvis du er her utenom åpningstida vår, er dette et fint alternativ. GOD TUR!

Les mer om den digitale guiden på Facebook www.facebook.com/voiceofnorway og hjemmeside voiceofnorway.no.

Alle foto nedenfor: To Sprelske