Utstillinga SYSTERSPEL

Dato: 10. Sep 2023 - 4. Nov 2023
Sted: Krona, Romsdalsmuseet

av Osafestivalen i samarbeid med Benedicte Maurseth

"Systerspel" er ei vandreutstilling!

Den er basert på materialet henta frå boka med same tittel skriven av Benedicte Maurseth. Boka kan du kjøpe i museumsbutikken.

Boka omhandlar også eit lengre essay der forfattaren drøftar kvifor det ein gong var så mange kvinner som spelte fele på 1700 og tidleg 1800-talet, og kvifor spelkvinnene lenge vart tause fram til 1970-talet.

Essayet omhandlar også tema som haugianismen, dulde kjønnsfordommar i språket vårt, kappleikar, kvinner i media, metoo, med meir. Dette blir også formidla i utstillinga.

Vandreutstillinga inneheld ferdigmonterte foto/illustrasjonar, tekstar, gjenstandar, lydklipp, utstillingsmontre, AV utstyr og scenografiske element.

Supplerende utstilling med lokal forankring:

Som et lokalt forankret supplement til Systerspel-utstillinga har Romsdalsmuseet i samarbeid med Folkemusikkarkivet i Møre og Romsdal ved Viti laget en fylkesbasert utstilling om spelkvinner i Møre og Romsdal. Det er en foto- og gjenstandsutstilling om kvinner som tok til å spille og fortsatt tar til musikkinstrumentene i fylket. Her finner du klenodier som aldri før er vist i en museumsutstilling. Den som kommer får se!

Utstillingen og arrangementene i forbindelse med utstillingen SYSTERSPEL er støttet av Møre og Romsdal Fylkeskommune.

Her er lenke til billetter til åpningskonserten 10.september: billetter 10.sept